Veelgestelde vragen over cadeaubonnen
Vragen over:
- impact corona ⚠️
- click & collect
- betalen
- bestellen
- verzending
- terugzenden
- garantie
- prijs
- mijn account
- klacht toevoegen
- cadeaubon
- openingsuren winkels
- samenwerken met Fun
- sponsoring
Iemand verrassen en snel?
Onze digitale FUN cadeaubonnen landen rechtsreeks in de mailbox van jouw keuze. Je kan kiezen hoe je het doet:
➥Laat je de cadeaubon in je eigen mailbox aankomen? Afdrukken, inpakken, een persoonlijke touch geven en klaar om te schenken.
➥Vul het e-mailadres van de gelukkige in en die krijgt de cadeaubon in zijn/haar mailbox. De ultieme en snelste verrassing!
Kan ik de Fun cadeaubon online kopen?
Ja, hoor! Bovendien komt deze meteen (na betaling) terecht in de mailbox van het door jou opgegeven e-mailadres. Bestel je FUN cadeaubon online >
Kan ik de cadeaubon per post laten bezorgen?
Nee, dit is niet mogelijk. Als je liever geen digitale cadeaubon koopt, maar een 'tastbaar geschenk', kan je altijd terecht in onze winkels voor een 'ouderwetse' papieren cadeaubon. Naar de dichtstbijzijnde Fun winkel >
Ik heb de mail niet ontvangen, wat nu?
Check zeker je spam of junkfolder. Je kan deze ook nog raadplegen via je online account.
Kan ik mijn cadeaubon ook online gebruiken?
Dat is mogelijk. Bij het afrekenen krijg je steeds de mogelijkheid om je cadeaubon in te geven. Indien slechts een deel van het saldo opgebruikt wordt, sturen we je een cadeaubon met het resterende bedrag.
Ik heb meerdere cadeaubonnen die ik wil gebruiken, kan dat?
Online kan je tot maximum 5 cadeaubonnen per bestelling gebruiken.
Kan ik alle cadeaubonnen gebruiken?
Enkel de blauwe langwerpige B2B-cadeaubon kan online niet worden gebruikt.
Kan ik mijn cadeaubon aankopen via overschrijving?
Ja, maar hou rekening met een vertraging van een aantal werkdagen.
Hoe geef ik een cadeaubon in?
Geef de volledige barcode en de verificatiecode (onder de barcode) in.
De waarde van mijn cadeaubon is lager dan het aankoopbedrag?
Geen probleem, je kan het resterende saldo met betaalkaart of via overschrijving betalen.
De waarde van mijn cadeaubon is hoger dan het aankoopgedrag?
Geen probleem, je ontvangt een nieuwe cadeaubon per mail met het resterende bedrag.
Kan ik mijn saldo raadplegen?
Ja, je kan je saldo raadplegen via je online account.
Ik krijg een foutmelding bij het ingeven van de cadeaubon?
Dit kan verschillende verklaringen hebben:
- De cadeaubon is niet langer geldig. De geldigheid van de digitale cadeaubon bedraagt 12 maanden, die ingaat op de datum van aanvraag.
- De cadeaubon werd reeds geïnd.
- De verificatiecode of barcode werd niet correct ingegeven.
- De cadeaubon werd reeds ingegeven: de cadeaubon is reeds ingegeven op een bestelling waarbij er nog een saldo dient betaald te worden.
Hoelang blijft mijn cadeaubon geldig?
De geldigheid van de cadeaubon bedraagt 12 maanden, die ingaat op de datum van aanvraag.
Krijg ik mijn geld terug bij een retour?
Je wordt bij een retour van artikelen, gekocht met een cadeaubon, terugbetaald. Maar een terugbetaling van bestellingen met een cadeaubon gebeurt niet in speciën. Je krijgt van ons een nieuwe cadeaubon ter waarde van je retour, die je bij een volgende aankoop online of in de winkel kan innen.