Een klacht toevoegen
Vragen over:
- impact corona ⚠️
- click & collect
- betalen
- bestellen
- verzending
- terugzenden
- garantie
- prijs
- mijn account
- klacht toevoegen
- cadeaubon
- openingsuren winkels
- samenwerken met Fun
- sponsoring
Hoe dien ik een klacht in?
Hoewel we steeds ons uiterste best doen om u steeds de optimale Fun-service te leveren, kan het voorvallen dat u als klant niet tevreden bent. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen via onderstaand telefoonnummer of een email/brief te sturen. U kan ook altijd terecht bij de consumenten ombudsdienst of het ODR Platform van de EU.
Als u schriftelijk een klacht wilt indienen, kan dat via de onderstaande adressen. U wordt vervolgens binnen 5 werkdagen ingelicht over de termijn waarbinnen u een voorstel tot oplossing van uw klacht zult ontvangen.
➥Per email: webshop@fun.be
➥Per telefoon: +32 50 40 62 54
➥Per brief op dit adres: Fun, Koning Albert I-laan 244, 8200 Brugge