Veelgestelde vragen over verzending
Vragen over:
- impact corona ⚠️
- click & collect
- betalen
- bestellen
- verzending
- terugzenden
- garantie
- prijs
- mijn account
- klacht toevoegen
- cadeaubon
- openingsuren winkels
- samenwerken met Fun
- sponsoring
⚠ Onze koeriers hebben vertraging bij het leveren. Je ontvangt je bestelling binnen de 8 werkdagen.
Volg je bestelling via het traceernummer in je account. Bij vragen rond de levering zelf neem je contact op met de koerierdienst.
Hoeveel zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bij bestellingen met een aankoopbedrag vanaf 50 euro zijn gratis.
Bij de afhaling van een bestelling in één van onze Fun winkels hoef je geen verzendkosten te betalen.
Bij bestellingen aan huis onder de 50 euro betaalt je 4,99 euro.*
(*) Sommige tuinmeubelen, trampolines, speeltoestellen en ander buitenspeelgoed kunnen door hun omvang enkel via speciaal transport geleverd worden. Voor dergelijke artikelen zijn wij genoodzaakt om een hogere transportkost van €20 tot €50 aan te rekenen. Vanaf een bestelbedrag van €999 (netto aankoopbedrag) binnen tuinmeubelen, trampolines en speeltoestellen is de thuislevering gratis. Indien het artikel van jouw keuze een hogere transportkost heeft, wordt dit meteen getoond in de winkelwagen.
We verzenden in de volledige Benelux.*
(*) Brievenbussen enkel in België
Naar welke landen verzenden we?
We verzenden naar België, Nederland en Luxemburg.
*Brievenbussen enkel in België
De levertijd is verstreken, maar mijn bestelling is nog niet verzonden.
Bij meerdere artikelen in één bestelling doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij jou te laten bezorgen. De levertijd van je hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Wat is de levertermijn?
Bij de meeste van de artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. Wegens de enorme drukte momenteel in onze webshop en bij de koerierdiensten kan de levertermijn tot 8 werkdagen oplopen.
Hoe verloopt de levering van meerdere artikelen in een of meerdere zendingen?
Wanneer je meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in één keer bij je te laten bezorgen. De levertijd van je hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
In sommige gevallen wordt de bestelling in meerdere zendingen aangeleverd. Dit gebeurt wanneer een (of meerdere) van je gekozen artikelen niet op voorraad is in ons hoofdmagazijn. Dan wordt die vanuit een andere locatie verzonden. Zo kan het zijn dat een deel van de bestelling op een ander tijdstip dezelfde dag of een andere dag geleverd wordt. Wat de exacte status is van elke zending kan je terugvinden op je persoonlijke account via de track & trace-code.
Kan ik mijn bestelling volgen?
In de verzendbevestging (per mail) kan je via de track & trace-code de bestelling volgen. Je kan dit ook altijd raadplegen in je persoonlijke account.
Kan ik mijn leveringsdatum en leveringstijdstip bepalen?
Op dit moment is het mogelijk een gewenste leverdatum in te geven. Wij zorgen er dan voor dat het pakket bij je thuis aangeboden wordt op die dag.
Kan er op zaterdag of zondag geleverd worden?
Bestellingen die voor vrijdag 15 uur gebeuren, kunnen op zaterdag geleverd worden. Wat op vrijdag na 15 uur besteld wordt, zal de eerstvolgende dinsdag geleverd worden.
Wat als ik niet thuis ben bij levering?
Indien je niet thuis bent bij levering, kan je vragen aan je buren of het pakket daar geleverd kan worden of ergens op een veilige plaats bij je woning geplaatst kan worden. Je hangt dan best een boodschap aan je deur voor de chauffeur. Indien je dit toch niet vertrouwt of het niet lukt, dan zal de koerier een boodschap nalaten in je brievenbus en je de mogelijkheid bieden een nieuwe datum af te spreken of een ander leveringsadres te kiezen.
Wat als het pakje niet geleverd kan worden?
Indien er een onverwachts stockprobleem of probleem bij de uitlevering voordoet, sturen wij je automatisch een email met de melding hiervan en de mogelijkheid tot onmiddelijke terugbetaling. Voor meer informatie rond de terugbetaling, kan je terecht bij onze klantendienst.